Aki már költözött, tudja, temérdek időre és pontos szervezésre van szükség ahhoz, hogy a költöztetés gördülékenyen mehessen végbe. A részfeladatok összehangolásával megkímélheti magát a kényelmetlenségektől és hosszú órák elvesztegetésétől. A költözésnek nem kell feltétlenül nyűgnek lennie, új otthonát birtokba veheti mosolyogva is. Mi akár már a csomagolástól is segítségére lehetünk.
A költözés érzelmileg is igénybe veszi az embert. Egy új otthon mindig új életszakaszt jelent, a változással pedig sokszor nem egyszerű megbirkózni. Ilyen hangulatban még nehezebbnek érezzük a dobozolást és a rakodást. Ha szeretné félretenni ezt a stresszt, vagy ha ideje nem engedi, mi elvégezzük Ön helyett a költöztetés előkészületeit is.
A legtöbb költöztető cég, csupán egy teherautót és egy sofőrt biztosít ügyfelei számára. Partnereink kényelme érdekében mi jóval többet kínálunk ennél. Természetesen nem kell minden szolgáltatásunkat igénybe vennie. Kiválaszthatja, hogy mely feladatokat szeretné elvégeztetni velünk, és csak azért kell fizetnie, amiért szeretne.
Munkánkat nem óradíjért végezzük. A költöztetés előtt alaposan felmérjük a feladatokat, ami után fix árajánlatot adunk, így nem kell attól tartania, hogy költségei magasabbak lesznek, mint amire előzetesen számított.
A költöztetés reggelén időben érkezünk, értékeire pedig úgy vigyázunk, mintha csak a sajátunk lenne. Tisztában vagyunk vele, hogy a kezeink közé kerülő tárgyak valójában nem csak tárgyak: sokkal többek annál. Értékes emlékek őrzői, a mindennapos kényelem elengedhetetlen tartozékai. Éppen ezért a költöztetés során külön hangsúlyt fektetünk a biztonságos, sérülésmentes pakolásra és rakodásra. Ha minket választ fuvarozáshoz, költöztetéshez, biztos lehet benne, hogy értékei időben és biztonságban megérkeznek új otthonába.
A legjobb, ha a költöztetés egészét kollégáink végzik el: ez az úgynevezett door to door költöztetés. Önnek nem lesz gondja semmire, csupán új lakása kényelmét kell élveznie. Amennyiben mégis szeretne Ön előkészíteni a költözést, adunk néhány tanácsot, amelyeket betartva elkerülheti a kellemetlen helyzeteket. Az elmúlt évtizedek során rengeteg tapasztalatra tettünk szert, a tanultakat most rendelkezésére bocsátjuk, hogy elkerülhesse a hibákat, és a felesleges munkát.
Sokak szerint az első lépés a csomagolás, pedig valójában a tervezés a legfontosabb. Mielőtt bármit is dobozba rakna, érdemes átgondolnia, milyen rendszer szerint haladjon. Ajánlott a lakást helyiségenként bepakolni, a csomagokon pedig feltüntetni, hogy melyik helyiségbe valók és a lerakó helyszínen kirakodási térképet készíteni a rakodóknak. Így nem megy az idő azzal, hogy a megrendelőt kérdezgetik, mit hova rakjanak, hanem egyértelműen tudják, hogy minek hol van a helye. Vagyis a konyhában, a nappaliban, a fürdőben, a hálószobában található tárgyak mind-mind külön, megjelölt dobozokba, zsákokba kerüljenek.
Megkönnyíti a beköltözést, ha az alapján szortírozza a tárgyakat, hogy milyen gyakorisággal használja őket. Nem árt, ha összekészít egy csomagot, ami a költözés utáni legszükségesebb dolgokat tartalmazza, mint a kézmosó, törülköző, kávéfőző, kávé, cukor stb. Így nem kell mindent áttúrnia ahhoz, hogy folytathassa a mindennapokat. A törékeny tartalmú dobozokat jelölje külön!
Nem is sejtenénk, mennyi fölösleges holmit tárolunk a lakásunkban. A költözés kiváló alkalom arra, hogy megszabaduljon ezektől. Csomagolás közben szortírozhat, így új lakásába már csak az kerül, amit valóban használ. A fennmaradó tárgyakat elajándékozhatja vagy akár el is adhatja, ezek szállításában is segítségére lehetünk. Utóbbi esetben nemcsak helyet spórol, hanem akár a költözés költségeit is csökkentheti.
A szekrények ajtóinak és fiókjainak rögzítésével elkerülhető, hogy a bútor rakodás közben megsérüljön. Mi speciális ragasztóval használunk erre a célra, ami nem szedi le a bútorok színét vagy politúrját. De általában szakszerűen le szoktuk kötözni a szekrényeket: ennek a legfőbb oka, hogy nagy szállítandó mennyiség esetén a szekrények belsejébe is szoktunk könnyebb dolgokat pakolni. Külön kérésre fóliázhatjuk a bútorokat, általában az értékesebb darabok esetében javasoljuk ezt a megoldást. Jobb szeretjük magunk leragasztani, lekötözni vagy lefóliázni a bútorokat, mert így bizonyosodunk meg róla, hogy nem maradtak a szekrényekben törékeny tárgyak, vagy polcok, amik kiütnék a szekrény hátulját, esetleg a vitrin üvegajtóit. De sok szekrény belsejében van tükör, ami szállítás közben kieshet, ilyenkor erre is figyelnünk kell.
Megkönnyítheti munkánkat, aminek köszönhetően gyorsabban tudunk dolgozni, így Ön is hamarabb végezhet a költözéssel.
Elsődleges számunkra, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a költöztetéssel. A mi szakmánkban a személyes ajánlásnál nem létezik jobb referencia. Új ügyfeleink jelentős része is azért keres minket, mert valamelyik ismerőse elismerően nyilatkozott rólunk. Munkánkat úgy végezzük, hogy méltók legyünk a kiérdemelt hírnévre. Győződjön meg Ön is szolgáltatásunk magas színvonaláról!
Egy iroda költöztetés nem kis feladat, ha azonban minket választ, garantáljuk, hogy minden időben a helyére kerül.
Legyen szó zongora vagy pianínó szállításáról biztos lehet benne, hogy kollégáink vigyáznak értékeire.
A raktár bérléssel biztonságban tudhatja bútorait, hangszereit és egyéb értéktárgyait a lakásfelújítás vagy költözés idejére.
Néhány perc alatt egyszerűen megrendelheti bármely szolgáltatásunkat,
legyen az komplett, door-to-door
költöztetés vagy egyetlen szekrényre vonatkozó bútor szállítás, lomtalanítás, esetleg alkalmi
fuvarozás.
Lépjen kapcsolatba velünk a lenti űrlap segítségével!